<$BlogRSDUrl$>

zondag, maart 06, 2005

Vroeg op! 

Vanmorgen werd ik wakker van de wekker. De wekker?! Op zondag?! Ja op zondag ja, want ik had vandaag mijn 1e les van de basiscursus fotografie en die cursus begint om half 11 en dan kan je natuurlijk moeilijk tot 10 uur in je mandje blijven liggen. Dus om even over achten stond ik al heerlijk wakker te worden onder de douche om een klein uurtje later helemaal fris, fruitig en dik aangekleed op weg te gaan naar Fotogram. Fotogram is een onderdeel van de fotoacademie en naast meerjarige opleidingen geven zij ook cursussen.

Rond kwart over 10 was ik daar en ik moet zeggen, het is erg leuk. Ik weet inmiddels wat meer over mijn camera (en ik heb 'm nu al zo'n jaar of 6) en begin nu langzamerhand door te krijgen wat diafragma nu eigenlijk is. We zijn maar met een klein groepje en het is wel grappig dat ieder zo zijn eigen redenen heeft om deze cursus te doen; de een wil meer een creatieve kant in zichzelf ontdekken, de ander wil meer weten om dit toe te kunnen passen in zijn werk en ikzelf wil gewoon de basis dingetjes weten. Ik zie mezelf nou niet 1, 2, 3 fotografe worden, maar je weet maar nooit! Anyway, het is erg leuk en we hebben ook al een opdracht gekregen en die moeten wij over 2 weken inleveren....maar eerst maar even een fotorolletje regelen...dat fotografeert een stuk gemakkelijker...;-)
.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?