<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, februari 15, 2005

In the pocket! 

Het is kwart voor 7, kom net uit mijn werk en ik loop bij mijn flat naar binnen. Ik ben moe en heb honger. Een buurvrouw loopt gelijktijdig met mij naar binnen....ze heeft een hond, een soort wit boxerachtig beest wat altijd kwijlt en stinkt. Zij doet de deur open en ondertussen leeg ik mijn brievenbus en samen, zij en haar stinkhond en ik, lopen we naar de lift. Tussen de post zit ook een hele witte enveloppe zonder afzender. Als ik naar de lift loop open ik, nieuwsgierig als ik ben, de enveloppe en als ik de inhoud bekijk vergeet ik even dat ik, ik sta inmiddels in de lift, met die vieze stinkhond in de lift sta, want in de enveloppe zitten de kaartjes voor het concert van Bryan..... die heb ik dus mooi 'in the pocket'...!!!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?