<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, februari 05, 2005

Eindelijk 

Ik loop al zeker een jaar of 2 rond met het idee om een cursus fotografie te gaan doen. Een aantal jaar geleden heb ik - voordat ik naar Vietnam ging - een Canon EOS 300 gekocht, een supergave spiegelreflexcamera die ik sindsdien tijdens menig tripje intensief heb gebruikt. Inmiddels is er ook een digitale Canon EOS, maar daarvoor heb ik nog even niet het budget; 900,- รก 1.000,- euro is nl. best een hoop geld en ik schud dat helaas niet zomaar uit mijn mouw. Maar even terug naar de niet digitale uitvoering. Leuk hoor zo'n camera, maar al die dingen als diafragma en sluitertijden, het is mij nog altijd een beetje abracadabra. Ik heb dus een camera waar ik van alles mee kan, maar ik weet alleen niet wat....zonde dus. Een cursus fotografie moet dan uitkomst bieden nietwaar? Dat was dus ook mijn gedachte, al een paar jaar....

Maar vanmorgen heb ik mij eindelijk aangemeld voor een beginnerscursus fotografie bij de Foto Academie hier in Amsterdam. Eindelijk heb ik dus die knoop doorgehakt en mij opgegeven. Helaas gaat de zaterdagcursus niet door, maar nu heb ik mij opgegeven voor de intensieve zondagcursus. 6 Zondagen lang kan ik dus geen afspraken maken en niet al te lang uitslapen, want dan gaat Luus weer even terug naar de schoolbanken...maar dit keer voor iets leuks. Het is overigens even afwachten tot de volgende reis om te kijken of ik inderdaad wat van de cursus heb opgestoken.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?