<$BlogRSDUrl$>

zondag, februari 20, 2005

Brak...;-( 

Ik heb geen energie. Ik denk dat ik vandaag de hele dag in mijn badjas blijf lopen...tenminste, nog dat deel wat van de zondag over is. En dat is niet veel meer. Ik heb gewoon even geen puf meer. Ik 'moet' eigenlijk nog wel wat dingetjes doen, je kent ze wel, het overbekende vaatwasser-uitruimen, wasje-draaien, strijkje-wegwerken en dweiltje-door-het-huis-halen. Maar helaas, het lijf kan zich er even niet toe zetten.

Vroeger had ik daar nooit last van, dat brak zijn. Nee, dan kon ik een heel weekend doorhalen en heb ik zelf regelmatig van zondag op maandag een nachtje compleet overgeslagen en zat ik op maandagmorgen doodleuk om 9 uur op mijn werk. Maarja, ook ook wordt een jaartje ouder en dan gaat het allemaal niet zo makkelijk meer....Dit keer is de oorzaak het verjaardagsfeestje van Jo. Okay, begrijp me niet verkeerd het feestje was echt supergezellig, gezellig zitten kletsen, een paar borrels (niet te veel want ik moest nog rijd), lekker muziek, etc. Maar ja, als ik dan om iets voor 4 uur in de ochtend naar huis rijd en dan rond half 5 mijn mandje inrol, dan heeft mijn lijf daar de volgende dag best even moeite mee en het hoofd doet dan ook leuk mee. Niet echt een kater, zeker geen hoofdpijn, maar de rek is er wel even uit. Dit wordt dus een badjassendagje. Ik plof zo op de bank en dan doe ik de rest van de dag helemaal niets meer......moet kunnen op zijn tijd...:-)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?