<$BlogRSDUrl$>

donderdag, februari 10, 2005

Alweer Bryan!? 

Vanmorgen even kaartjes geregeld voor Bryan Adams. Nouja, geregeld, ik heb ze besteld via internet, dus ik heb ze pas echt geregeld als ik ze ook binnen heb! En als ik ze echt binnen heb, ja dan zijn M. en ik er maandag 28 maart a.s. weer bij in de Ahoy. Amper een half jaar geleden hebben we Bryan ook gezien en dat was echt zo'n waanzinnig goed concert dat we besloten hebben, dat als Bryan weer naar NL zou komen voor een optreden we zeker zouden proberen kaartjes te regelen. En dat heb ik nu dus voor ons geregeld. Ben benieuwd of het weer zo'n leuk concert gaat worden....

Heb ook nog geprobeerd kaartjes te krijgen voor U2, maar dat was een ander verhaal, en dat is dan ook niet gelukt. Maar die kaarten waren wel erg duur, vanaf 80,-/90,- euro ofzo. Nouja, ik ben er niet rouwig om. Ik ben geen supergrote fan ofzo, dus ben zeker geen week van slag omdat ik niet naar U2 ga. En trouwens, ze spelen in de Arena en dat is toch best jammer als een band in de Arena speelt, want het geluid daar is echt bagger. Nee, dan vele malen liever de Kuip!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?