<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, november 02, 2004

Theo is dood! 

Waar gaat het toch naar toe in deze wereld? Je hebt een eigen mening, je schroomt niet om die te uiten en dan word je maar gewoon overhoop geschoten!
Het moet nu maar eens over zijn! Ik heb ook een mening, de ene keer over onbenullige dingen, de andere keer over zaken die belangrijker zijn en over onderwerpen die de wereld en de media beheersen. Word ik nu ook zomaar neergeschoten omdat ik ook ergens een mening over heb? Wordt iedereen die nu ineens zijn mening verwoordt, neergeschoten? Is dat waar onze ouders en grootouders zo hard voor hebben gevochten? Dat kan toch niet waar zijn! Wij leven in een land waar vrijheid van meningsuiting een kostbaar goed is. Ik heb een mening over heel veel dingen en er zullen gerust mensen zijn die het niet met mij eens zijn, net zoals ik het lang niet altijd eens ben met wat zij vinden. Maar ik schiet niet iemand die het niet met mij eens is maar meteen neer! Je mening geven is een verworven vrijheid. Theo vermoorden was en blijft een laffe actie!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?