<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, november 20, 2004

Saai! 

De herfst is nu echt in volle gang en laat ons, met hagelbuien, lage temperaturen weten dat ook de winter niet al te lang op zich zal laten wachten. Ik heb zelfs al een keer mijn autoruiten moeten schoonkrabben. Maar als je zo binnen zit of droog in de auto onderweg, dan kan de herfst toch ook wel weer erg mooi zijn. Sinds dat het bedrijf waar ik werk is verhuisd, bevindt mijn werkplek zich tegenwoordig op de 6e verdieping en ik kijk uit naar het westen, dus daar waar de zon onder gaat en dat levert rond deze tijd van het jaar best hele mooie plaatjes op. Helaas heb ik dan natuurlijk nooit een camera bij mij en dan nog, het is geen digi.

Verder kwakkel ik nog steeds een beetje. Niets ernstigs hoor, maar snel moe, beetje dof hoofd soms en af en toe wat last van mijn keel. Net of ik iets onder de leden heb wat maar niet door wil zetten. Enfin, we pakken het allemaal aan met lekker op tijd naar bed en een hoop vitaminen; de kiwi's, mango's, appels en mandarijnen zaten daarom vanmorgen ook weer in de boodschappenkar.

Ook kan mijn huisje wel een dweil, stofdoek, stofzuiger, etc. gebruiken dus ik ben ook weer fijn aan het schoonmaken. Het is dat ik geen werkster kan betalen, want anders had ik er al lang eentje gehad! Nouja, het is ook wel weer lekker om straks alles lekker aan de kant te hebbben. Dus ik ga nu weer verder (mijn log updaten was een excuus om even niet met de zwabber in de hand door de huiskamer te zwieren....:-), oh wat saai.......:-)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?