<$BlogRSDUrl$>

zondag, oktober 03, 2004

Updaaaate!! 

He, he, eindelijk weer een update. Ja, ik had jullie al gewaarschuwd: in Sri Lanka zijn niet zo heel veel internetcafe's te vinden. Nouja, geen bericht is goed bericht en tot nu toe ben ik nog niet door mijn enkel gegaan, heb ik nog niet mijn rug bezeerd en ben ik (ondanks dat de apen hier gewoon over straat lopen) nog niet door zo'n kreng gebeten.

Wat heb ik de afgelopen dagen gedaan. Tja, dat is te veel om even snel hier neer te krabbelen, maar een korte opsomming lukt wel. Van Colombo naar Anuradhapura gegaan (wat ik daar gezien heb, ben ik helaas alleen alweer vergeten, staat wel in mijn dagboekje), naar Sigiriya (de Rotstempel gezien (fijne trappen trouwens!), op een olifant gereden, een Srilankese massage gehad, tempels gezien, lekker gegeten, decadent bier drinken in (let goed op in en niet aan) het zwembad, leuke gesprekken gevoerd met mederesigenoten, etc. Nee, het is echt allemaal heel erg naar hierzo..hahahaha

Inmiddels zijn we met de groep in Kandy aanbeland. Een veel leukere plaats dan Colombo! Vanmorgen getracht uit te slapen, maar dat wilde niet echt lukken, maar relaxed ontbijten wel. We zitten hier in een hotel wat tegen de heuvel aanligt, en een leuk uitzicht heeft over Kandy. Vandaag de tempel van de tand bezocht (hier schijnen ze de tand van Buddha te bewaren!) en daarna naar de markt gegaan. Erg leuk. En ik was mijn sleutels toch kwijt....nou, ik ben mijn portemonnee dus ook kwijt; waarschijnlijk gerold op de markt, want daar had ik 'm nog en terug in het hotel niet meer. Gelukkig had ik mijn credit card, en contant geld en cheques er niet in zitten, dus ik zal hier niet van de honger omkomen, maar mijn pinpas zat er wel in...en die is inmiddels ook geblokkeerd. Voordeel is, dat als ik thuis kom de nieuwe pas inmiddels klaar ligt bij de bank. Enfin, ik kan er niet echt mee zitten. Er zijn ergere dingen. En ook veel leukere dingen. Vanmiddag heb ik hier een traditionele massage laten doen van maar liefst 3 uur, inclusief stoombad en kruidenbad. Heel erg lekker!...ik voel me 10 jaar jonger.......hahahahaha

Zodirect ga ik eten met Silvia en Aart en misschien ook nog wat anderen. Dus ik hou er weer mee op.

Oja, en ik heb een berichtje van mijn buurvrouw gehad, zij is 17 oktober thuis (mijn dank is groot). Dus er hoeft geen slotenmaker te worden geregeld. Dat was het even tot zover....ik geef z.s.m. een update (mits er internet is)....

Dikke knuffel en liefs van Luus!!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?