<$BlogRSDUrl$>

zondag, oktober 31, 2004

Uitgeslapen. 

Okay, ik ben dan wel uitgeslapen, maar ik ga mijn bedje toch nog maar niet verkopen. Ik heb tot nu toe een heel rustig weekend achter de rug. Lekker weinig gedaan. Gisteren zou ik boodschappen doen, maar daar had ik zooooo geen zin in en ik had eigenlijk nog genoeg in de koelkast en vriezer dat ik het ook gewoon lekker niet gedaan heb. Ik heb een hele drukke week (met 2 avonden overwerken) achter de rug, dus ik vond dat ik wel een dagje relaxen, zo in de trend van: 'niets moet', had verdiend.

En vanmorgen werd ik zo lekker uitgeslapen wakker(en lekker vroeg omdat we weer zijn overgeschakeld naar de wintertijd), dat ik besloot om maar weer eens te gaan hardlopen. Nu moet je weten dat ik dat al bijna 2 maanden niet meer gedaan had, dus ik had van mezelf verwacht dat ik na 500 meter al als een hijgend paard zou moeten opgeven. Maar niets was minder waar. Ik heb gewoon 5 km gelopen, zonder problemen. Nouja, zonder problemen?! Ik verwacht dat ik wel wat spierpijn ga krijgen, maar dat is ook niet vreemd als je zomaar out of the blue 5 km gaat lopen. Maar ik was toch wel aangenaam verrast om te ontdekken dat het conditioneel toch beter met mij gaat dan ik had gedacht. Ik denk dat ik me maar ga opgeven voor de marathon van New York...of is dat misschien iets te hoog gegrepen en ...uh... wil ik gewoon naar New York....:-)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?