<$BlogRSDUrl$>

maandag, oktober 25, 2004

Even nachtbraken (letterlijk) 

Een rustig weekend heb ik gisteren afgesloten met een borrel met E. Ik had om een uur of half 5 met haar afgesproken en na een rondje verkeerd te zijn gelopen in de Jordaan was ik daar uiteindelijk om kwart voor 5 (ja, al de straten daar lijken ook allemaal op elkaar daar, dus ik vind een kwartier te laat eigenlijk gewoon heel fashionably late). Eerst even haar huisje bewonderd en een bakkie thee gedaan en even bijgekletst en daarna naar Duende om daar tapas te gaan eten. Erg lekker en ook de wijn liet zich goed smaken. Rond een uurtje of 10 weer op huis aan en om iets over elven lag ik heerlijk in mijn mandje. Ik werd alleen rond kwart over 3 al weer wakker. Nee, niet vanwege een volle blaas of luidruchtige buren, maar omdat ik een beetje misselijk was. En dat ging niet over, maar echt veel erger werd het ook niet. Na 20 minuten wikken en wegen heb ik besloten dat ik maatregelen moest gaan nemen. Ik was nl. niet van plan om zo te blijven liggen totdat mijn wekker om 7 uur zou gaan. Dus ik naar het toilet en de aloude truc met de 'vinger-in-de-keel' geprobeerd en zowaar, het werkte. En ik moet zeggen het lucht bijzonder op. Daarna maar weer even mijn tanden gepoetst en weer naar bed gegaan en tot vanmorgen 7 uur heerlijk liggen slapen. Wel een beetje weeïg gevoel in mijn maag vanmorgen, dus nog maar even rustig aan gedaan met ontbijten (een bammetje met kaas en een bakkie thee). Toen ik E vanmorgen sprak, bleek ook zij rond 3 uur vannacht aan het spoken te zijn geweest. Het moet dus toch iets van die tapas zijn geweest....of de garnalen (tja, daar wil wel eens wat mee mis zijn)...of toch de kabbeljauw/zeeduivel (komt ook uit zee). Gelukkig was het na een potje nachtbraken weer over.......

This page is powered by Blogger. Isn't yours?