<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, september 25, 2004

Pakken! 

De afgelopen week heb ik veel gepakt, ingepakt wel te verstaan. Het bedrijf waar ik werk gaat nl. dit weekend verhuizen dus er moest van alles worden ingepakt en naarmate de dag van de verhuizing naderde, kwamen er in allerlei kantoren en op de gangen steeds meer verhuisdozen te staan. Donderdag om 16.00 uur gingen uiteindelijke alle stekkers eruit en begonnen de verhuizers met computers afkoppelen en dozen in de vrachtwagens laden. En in verband met die verhuizing kregen wij vrijdag een dagje vrij, altijd lekker! Maandag is een en ander in het nieuwe pand operationeel. Alleen ik ben er dan niet om mijn spulletjes uit te pakken. Ik heb nl. niet alleen verhuisdozen volgepakt met ordners, maar inmiddels heb ik ook mijn rugzak weer gepakt en deze staat ook klaar in de gang (er zitten alleen geen ordners in). Morgenochtend vroeg, en wel om 07.15 uur....:-( moet ik op schiphol zijn en dan vertrek ik naar Sri Lanka. Maar eerst vanavond nog even naar het concert van Anastacia; ben benieuwd of dat ook zo goed is als dat van Bryan Adams.....

This page is powered by Blogger. Isn't yours?