<$BlogRSDUrl$>

zondag, september 05, 2004

Echt gezien! 

Vanmorgen vroeg (9 uur) liep ik weer mijn wekelijkse rondje in het park. Het ging stroef (zal wel komen omdat het weer die tijd van de maand is ofzo), maar na 2, 3 km kwam ik eindelijk in mijn ritme. Heerlijk om zo vroeg te lopen; het is lekker rustig, er hangt nog zo'n hele fijne mist tussen de bomen en over het water en hier en daar zie je zelfs konijntjes in het gras. Waar ik niet helemaal op was voorbereid op dit tijdstip was een mevrouw die met haar rode badjas en slofjes aan op een vouwfietsje door het park fietste. En ja, ik had echt mijn bril op en het was echt een badjas. Kijk, ik woon in Amsterdam en ik ben dus best wel wat gewend. Het zal wel aan het tijdstip hebben gelegen, ik was gewoon nog niet helemaal wakker...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?