<$BlogRSDUrl$>

zondag, augustus 15, 2004

Weinig nieuws 

Hier maar weer eens even een update van wat Luusje de afgelopen week heeft gedaan. Overigens waren dit geen wereldschokkende dingen; hiervoor kun je beter je tv aanzetten en naar het journaal gaan kijken. Wat heb ik dan wel gedaan? Van maandag tot en met vrijdag heb ik zo'n 8 uur per dag doorgebracht op mijn werk. En ik moet zeggen, ik heb een lekker werkweekje achter de rug; hopelijk volgen er meer van dat soort weekjes met van die dagen waarop alles op de rit is en alles lekker loopt!

Gisteren heb ik de dag benut om even wat boodschapjes te halen en even te shoppen voor kadootjes; zondag nl. de verjaardag van J en ja je kan natuurlijk niet met lege handen aankomen bij zo'n dreumes van 4 jaar! Ook nog even wat leuke babypakjes gekocht voor zuslief; ik kon ze niet laten hangen, zulke schattige pakjes!!! En ook nog even bloemen gehaald, want gisterenavond had ik een bbq bij een neef van mij. Na te hebben geshopt even snel thuis een douche genomen, kleren gestreken en mij omgekleed en hup de auto in op weg naar mijn neef. Zuslief met echtgenoot was er al. En het was heel grappig dat ook zij zonnebloemen hadden meegenomen voor de gastheer en -vrouw; en we hadden het niet eens zo afgesproken!
Gelukkig bleven de weergoden ons gunstig gezind - het was wel erg bewolkt, maar het bleef droog - en kon er inderdaad gebruik worden gemaakt van de bbq! En het eten was heerlijk; de complimenten aan de koks!!! Ook weer vreselijk gelachen, maar dat is eigenlijk altijd wel zo als we elkaar zien. Het was dus een geslaagde avond.

En nu duik ik zo maar even onder de douche om mij klaar te maken voor het volgende feestje en aan het weer te zien wordt dat ook weer een buitenfeestje!

Tot later ..... en gezien mijn updatefrequentie zal dat waarschijnlijk ergens volgend weekend zijn!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?