<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, augustus 31, 2004

Soms 

Soms heb je wel eens van die mensen die dingen maar niet willen begrijpen. Met zo iemand heb ik ook te maken op mijn werk. Er wordt een e-mail rondgestuurd over een procedure en natuurlijk wordt er door die bewuste persoon gedaan alsof dat mailtje nooit gestuurd is. Tenminste, er wordt geen blijk van gegeven dan de inhoud van dat e-mailtje is opgeslagen in die grijze hersenmassa. Oké, kan gebeuren, ik lees ook wel eens heel snel door een e-mail en dan blijft het ook niet altijd even goed hangen. Niet veel later blijkt dat ze het inderdaad niet heeft opgenomen en ik leg haar normaals even persoonlijk de procedure uit; 'Oké, nee, is goed, prima!' Maar blijkbaar spreek ik Swahili ofzo, want de boodschap is wederom weer niet echt overgekomen, zo bleek nl. vandaag. Zou het komen omdat ze blond is? Is zij degene die het voor alle wel intelligente blonden vrouwen verpest, door inderdaad een dom blondje te zijn? Bevestigt zij het vooroordeel? Ik heb er ditmaal een telefoontje aan gewaagd: 'Ja, uh...,nee, uh....', ze zou het nu inderdaad anders doen. Ik wacht af, de volgende keer donder ik die rotzooi haar bureau, dan doe ik alsof ik het ook niet begrijp. Begrijpen we het nog?

This page is powered by Blogger. Isn't yours?