<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, augustus 03, 2004

Holiday!!! 

Jippie! Zojuist mijn vakantie geboekt en een beetje decadent istie wel!!! Ik ga eind september lekker 3 weekjes ver weg. Eerst naar Sri Lanka (ook wel bekend als Ceylon) om daar ruim 2 weken rond te reizen. Dat klinkt op zich niet extreem decadent. Nee dat komt daarna pas, wan de resterende tijd ga ik doorbrengen op een piepklein eilandje met witte stranden, omringd door een azuurblauwe zee en oja, het is een van de eilandjes (Fun Island heet het) van de Malediven. Ik heb net via e-mail mijn bevestiging doorgekregen en ik kan het zelf nog niet helemaal bevatten, maar over iets minder dan 8 weken ga ik heerlijk op vakantie (moet ik eerst natuurlijk wel even betalen natuurlijk!). Wat ik wel meeneem is mijn duiklogboekje; ben nl. van plan om in dat azuurblauwe water zeker een duik te nemen.......

Maar wat een vreselijk lekker vooruitzicht. Dus binnenkort maar weer eventjes een boodschappenlijstje maken van wat ik allemaal mee moet nemen (in ieder geval neem ik geen föhn mee, daar kon ik vorig jaar 2 maanden lang zonder, dus die drie weekjes gaat ook wel lukken). Moet alleen nog even malariatabletjes regelen en een tyfusprik halen! Dat wordt dus een tripje naar de tropenkliniek van het AMC.

(Ik betrap mezelf erop dat ik zit te neuriën op de melody van Holiday van Madonna: Holiday....Celebrate, it would be so nice!)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?