<$BlogRSDUrl$>

zondag, juli 11, 2004

Oh, oh, wat ben ik toch sportief 

Deze morgen heerlijk uitgeslapen...ik was om iets na achten al wakker, maar dat vond ik toch iets te vroeg voor deze zondagochtend en ik heb mij nog even omgedraaid en ik ben prompt weer in slaap gevallen tot kwart over tien. Dat is nog eens relaxed wakker worden. Even gekeken wat voor weer het was en wat bleek, prima weer om een rondje Gaaperplas te doen. Maar daar moet ik me altijd wel een beetje toe zetten; als ik eenmaal aan het lopen ben dat is het prima, maar ik moet even over zo'n drempel heen; blijf ik lekker lui thuis of ga ik mijn lijf een beetje in conditie brengen? Ik heb gekozen voor het laatste. Maar eerst op zoek naar mijn broek, shirt en schoenen. Waar is dat shirt nou toch? En ik heb een linkerschoen, maar waar heb ik de rechter dan de laatste keer uitgeschopt? Enfin, alles gevonden en aangetrokken, de nodige rek- en strekoefeningen gedaan en daarna begonnen aan mijn rondje. Ik zat binnen mum van tijd in mijn ritme en het verbaasde mij dan ook niet dat ik de ongeveer 5 km zonder onderbreking heb gelopen. En de beloning: thuis een half uur heerlijk bijkomen onder een warme douche. Wat kan dat toch lekker zijn......

This page is powered by Blogger. Isn't yours?