<$BlogRSDUrl$>

zondag, juli 18, 2004

Lage frequentie 

Gelukkig wordt mijn weblog niet dagelijks door enkele honderden fanatieke lezers bezocht (volgens mijn heb ik maar 4 vaste lezers...:-), want anders zou ik die behoorlijk hebben teleurgesteld. Elke dag loggen zij weer trouw in, tikken mijn weblog in en.......weer niets, weer geen update. Sorry. Ik heb het namelijk gewoon een beetje druk, door de week druk met werk en in het weekend heb ik op de een of andere manier de puf niet om achter de pc te kruipen. Tot vandaag dan. Ik heb weer even de geest, alleen wat zal ik hier eens neerkrabbelen? 
 
Dat ik me af en toe vreselijk kan ergeren aan een niet-collegiale collega? Jullie hebben ook vast wel zo'n collega (gehad), zo eentje die zichzelf erg geweldig vind, die eigenlijk niet echt bijster intelligent is (maar denk dat wel te zijn), waarvan het interesseniveau nul is, die een arrogantie heeft van hier tot Tokio en die beter thuis kan blijven en kinderen kan gaan krijgen of zo.
Of zal ik het hebben over het vreselijk rare weer dit weekend? Je hebt er vast wel wat van meegekregen. Zelf zat ik samen met Jojo en N op het strand in IJmuiden bij de strandtent toen het langzaam donkerder en donkerder werd en na een stop bij de visboer (jammie, lekker sushi gegeten) weer naar huis. Onderweg al wat spatters maar toen we eenmaal thuis waren brak de hel los! Pff....dat zijn van de momenten dat je dus net even niet in een vliegtuig wil zitten.
Of zal ik vertellen over mijn vermoeiende dag in Londen, waar ik naar toe moest voor mijn werk? Het klinkt o zo leuk  zo'n dagje, maar als ik naar Den Bosch op en neer had gemoeten, was ik waarschijnlijk minder moe geweest en had ik niet zo vroeg mijn bedje uit hoeven komen.
Of zal ik beginnen over het feit dat ik nu heel erg zit te pms'en...(de mannelijke lezers haken nu af) omdat die maandelijkse herrie elk moment kan komen?
Of dat ik nog steeds niet weet waar ik naar toe op vakantie zal gaan (I know, het is een luxeprobleem)? Ach ja, waar zal ik eens over schrijven.....wie weet komt er de komende week iets meer inspiratie.
 
Tot later!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?