<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, juli 10, 2004

Internal Affairs 

Vanmorgen bij het opstaan voelde ik het al. Deze dag zou ik grotendeels gaan doorbrengen in bed en/of op de bank. Terwijl in mijn bedje lig vraag ik me af of ik zal gaan douchen of nog even zal blijven liggen. Ik besluit te gaan douchen, maar zodra ik overeind kom zegt mijn lijf keihard dat het beter is dat ik nog maar even blijf liggen. En dat doe ik dan maar, want zo'n spastische darm is geen pretje. Het is niet de eerste keer en het zal ook zeker niet de laatste keer zijn, dus..... I know the routine by now.... en dat is vooral heel erg rustig blijven liggen en zo min mogelijk bewegen, en veel drinken en dan zakt het na een paar uur wel weg.

Gelukkig is de telefoon binnen handbereik en ben ik in ieder geval in staat om een vriendin in Friesland te bellen om de afspraak van vandaag af te bellen. Ik kan amper in de badkamer komen, laat staan in Friesland. Jammer vind ik het wel, want ik had er wel zin in en het weer zag er toch een stuk beter uit dan de weermannen en -vrouwen hadden voorspeld. Helaas lagen mijn darmen overhoop, in de knoop, of hoe je het dan ook wilt noemen en dat gooide al mijn plannen door de war; niet naar Friesland, de was is ook nog niet gedaan, ik heb geen boodschappen gehaald (maar gelukkig wel een vriezer vol), en door het huis moet ook nodig eens een zwabbertje. Nouja, morgen weer een dag, alleen zo gaat een weekend wel heel snel voorbij.....:-(

This page is powered by Blogger. Isn't yours?