<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, juli 03, 2004

En nog meer kaartjes 

Best wel een drukke week gehad, waarvan 2 dagen buiten kantoor voor meetings. Allemaal erg leuk, maar je werk blijft dat wel 2 dagen liggen en hetgeen je normaal gesproken in 5 dagen doet, moet je nu dus nog even in 3 dagen gaan zitten doen. Ik was dus ook blij dat het weekend was.

En daarom heb ik eerst maar eens uitgeslapen, waarschijnlijk iets te lang geslapen en daarom vandaag dus vreselijk duf. Toch vanmiddag nog maar even wat boodschappen gehaald en helaas was er een braderie aan de gang, waardoor parkeren echt een drama was, wat het normaal gesproken niet is. Moet je net lekker duf zijn, dan zit je daar niet echt op te wachten. Gelukkig toch alle boodschappen kunnen halen en dat terwijl ik mijn lijstje vergeten was (ik ben maar 2 dingen vergeten...:-)

En ja, in het kader van ga eens naar een leuk concert.....heb ik vandaag ook nog maar even kaartjes geregeld voor Bryan Adams. Zo komen er een hele tijd geen leuke concerten (het is maar wat je muzieksmaak is) en zo komt het allemaal achter elkaar. Maar uh...zo is het wel weer genoeg.

Pff ik ben duf...ik ga nog even een bakkie thee doen en ik denk dat ik vanavond vroeg mijn bedje induik....

This page is powered by Blogger. Isn't yours?