<$BlogRSDUrl$>

zondag, juli 25, 2004

BBQ en paella 

Zo bbq je nooit (ik heb er nl. geen dus ben altijd afhankelijk van anderen die wel een bbq in de tuin hebben) en zo bbq je maar liefst 2 dagen achter elkaar! Eerst had ik op donderdag een bbq met borrel op mijn werk; er viel nl. iets te vieren en vervolgens ging ik op vrijdag bij een oudcollega'tje M bijkletsen en daar werd gekookt op de bbq. Alleen de laatste bbq was deels noodzaak, want ze zijn pas verhuisd en het fornuis is nog niet aangesloten. Tja, dat is een heel goed excuus voor een bbq. Overigens was de borrel/bbq op mijn werk leuk, maarja, het is deels natuurlijk ook een verplicht gedoe en bij M was het veel gezelliger! Ben weer op de hoogste van de laatste roddels....en weet nu dankzij de vriend van M (M) waar je de poolster kunt vinden.

Voor de zaterdag stond een dagje Rotterdam op het programma; even bijkletsen met vriendinnetje J, zo één keer per kwartaal. Het was, zoals we allemaal weten, gisteren erg aangenaam weer, dus we zijn op de fiets de stad in gereden en zijn een paar kledingzaken ingelopen en zowaar, we zijn allebei heel leuk geslaagd (op schoenen na dan). Na al dat geshop was het hoog tijd voor een welverdiend witbiertje op een terras en daar was het heerlijk genieten in de zon. Tegen etenstijd weer terug met het fietsje en bij haar op het balkon weer van het zonnetje mogen genieten (ditmaal onder het genot van een rosé). Ik heb de foto's van haar reis naar Equador bekeken en.....als ik dat allemaal weer zo zie dan gaat het bij mij toch ook heel erg kriebelen, dan krijg ik ook last van de reiskoorts. Maar nog even geduld, de tijd dat ik mijn rugzakje kan gaan pakken, komt wel. Na de foto's was de paella aan de beurt, behalve om bewonderd te worden, vooral om gegeten te worden en deze was bijzonder lekker! En ja daar zit je dan, lekker op het balkon een beetje uit te buiken en te genieten van het weer, een kop koffie, goed gezelschap; wat kan leven dan prettig zijn! Helaas vond het lijf het allemaal wel erg vermoeiend; tegen half 12 ben ik naar huis gereden en ik had moeite om mijn ogen open te houden in de auto, maar het is me wel gelukt, anders had ik deze update hier niet kunnen neerkrabbelen. Ik ben gisterenavond moe maar voldaan mijn bedje ingerold en was binnen mum van tijd in dromenland.....

Vandaag, zondag, is mijn luie dagje. Nouja, lui....vanmorgen heb ik weer mijn rondje van 5 km gejogd, en dat is niet echt lui te noemen. Verder staat op het programma een wasje draaien, beetje rommelen in huis en mijn administratie een beetje bijwerken (maar in alle voornoemde klusjes heb ik eigenlijk helemaal geen zin). Ik denk dat ik gewoon lekker lui op de bank plof met een boek en een zakje chips (gelukkig voor mij....ik heb geen chips in huis...!!!)......

This page is powered by Blogger. Isn't yours?