<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, juni 26, 2004

YES, ik heb kaartjes!!!!!!!!!!!!! 

Yes, het is gelukt ik heb kaartjes voor Anastacia voor zaterdag 25 september. Lekker eens een keer op een zaterdag voor de verandering. Het nadeel van een doordeweekse dag is dat je altijd als een gek na je werk half gestrest de file in moet duiken om nog een beetje op tijd te zijn. Maar het is dus op een zaterdag. Ik had het plan om wellicht mijn verjaardag weer eens te vieren en dan zou 25 september een leuke dag zijn, maarja, ik heb nu deze kaartjes, dus dat feestje gaat niet door. Ach, dan geef ik toch later een borrel.....:-)

Oja, ik heb ook nog kaartjes voor The Corrs op 19 oktober (helaas op een dinsdag...:-) en in november komt ook nog The Night of The Proms.....het wordt een druk najaar :-)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?