<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, juni 26, 2004

Weekend 

He, he, eindelijk weekend. Heb een drukke week achter de rug qua werk dus dan verwelkom ik zo'n weekend altijd wel. Jammer dat het maar 2 dagen zijn, maar ik hoef even 2 dagen niet met mijn werk bezig te zijn en kan me weer opladen voor de de volgende week.

Afgelopen donderdag ben ik met Jojo gaan aquarobicen. Ik zou al eerder meegaan, maar er kwam elke keer wat tussen; maar deze week was het dan eindelijk zover. En ik moet zeggen, het viel me niet tegen. Ik had gedacht dat het zwaarder zou zijn, maar dat viel dus reuze mee, ik kon het allemaal prima volhouden.

Ik ga straks even naar het Postkantoor, die heeft ook een ticketservice en dan ga ik kijken of ik toch nog kaartjes kan krijgen voor Anastacia; ze geeft nl. een 2e concert! Dus even duimen voor Luusje dat het lukt.

En aan het einde van de middag ga ik mijn paps ophalen van Schiphol en breng ik 'm naar huis. Kan ik meteen in de auto zijn verhalen horen. Hij heeft van de week wel even kort gebeld, en daaruit begreep ik dat hij het ontzettend naar zijn zin heeft, maar ik ben natuurlijk wel benieuwd naar al zijn verhalen.

Later meer.......

This page is powered by Blogger. Isn't yours?