<$BlogRSDUrl$>

zondag, juni 13, 2004

Viezerik! 

Vanmiddag besloten om toch maar eventjes een rondje te gaan joggen. Alleen, zo lekker als het vorige week ging, zo belabberd ging het vandaag. Ik kwam maar niet in mijn ritme, had om de haverklap een steek in mijn zij en tot overmaat van ramp werd ik halverwege mijn rondje aangesproken door een ouwe lul (ruimschoots over de pensioengerechtigde leeftijd) op een racefiets....'of ik getrouwd was' en zoniet of ik dan met hem wat "leuks" wilde gaan doen! Ja zeg hoepel toch op man, heb ik tegen 'm gezegd en daarna heb ik 'm uitgescholden voor ouwe viezerik. Dat was ook binnen gehoorafstand van een paar wandelaars en die ouwe wist niet hoe snel hij er weer op zijn racefietsje vandoor moest. Pff...wat dacht ie nou wel zeg. Laat ie lekker een ouwe taart gaan zoeken in een bejaardentehuis of zo...maar laat mij met rust.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?