<$BlogRSDUrl$>

maandag, juni 14, 2004

Bereikbaarheid! 

Vandaag zijn mijn collega'tje en ik op het 'matje' geroepen. Tijdens de lunch was onze afdeling nl. telefonisch niet bereikbaar. Zo goed als nooit krijgen wij telefoon tussen 12 en half één, maar prompt belde een grote klant. Eén van de nadelen van de 21ste eeuw is dat tegenwoordig alles en iedereen maar bereikbaar moet zijn. Helaas zit gezamelijk lunchen er dus niet meer in; we moeten nu in shifts lunchen. Heel vervelend als je degene bent die dus later moet lunchen, want dan is alles in de o zo geweldige kantine al zo goed als op (geen fruit meer, geen bruin brood meer(!), alleen nog een gore salade met boterhamworst, jakkes). Nu ben ik zeker van mening dat als je het zakelijk bekijkt, het heel belangrijk is dat je bereikbaar bent. Alhoewel je een 100% bereikbaarheid volgens mij nooit helemaal gaat krijgen, want ik moet ook wel eens een kopietje maken o.i.d. Enne....hoe zit dat dan als je collega aan het lunchen is en je moet naar het toilet....:-) En misschien moet ik toch nog eens een keertje aankaarten dat ik ook regelmatig zie dat mensen de telefoon niet eens opnemen als ze er met hun snufferd voor zitten....

This page is powered by Blogger. Isn't yours?