<$BlogRSDUrl$>

maandag, mei 24, 2004

Oef! 

De wekker gaat na dat heerlijk lange weekend van 4 hele dagen, deze morgen weer irritant vroeg af. Ik draai me nog een keer om maar 9 minuten later gaat het kreng (= nickname voor mijn wekker) weer tekeer. Ik besluit om er dan toch maar uit te gaan, maar erg enthousiast gaat het niet. Behalve dat ik sowieso nog wel een uurtje had willen slapen, voelt mijn lijf als gebroken. Alle spieren in mijn lijf doen zeer. Tja, had ik gisteren maar niet moeten gaan hardlopen. Maar ik had me voorgenomen dat ik dit lange weekend weer zou beginnen, en ik was er donderdag, vrijdag en zaterdag niet aan toegekomen (ik had het gewoon uitgesteld), dus het moest en zou zondag gebeuren.

Conditioneel is het mij 100% meegevallen. Ik heb het heel erg rustig aan gedaan want ik heb nog steeds af en toe wat last van mijn enkel (zoals die oh zo aardige Thaise dokter in Pitsanulok mij al had voorspeld), maar voordat ik er erg in had, had ik ineens al een hele kilometer gejogd (want 'hardlopen' doe ik niet...:-) en ik was nog niet eens buiten adem. Ik wist ook van tevoren dat ik vandaag een lichamelijk wrak zou zijn, maar ik weet ook als ik dit weer een paar keer heb gedaan, dat ik dan ook geen last meer heb van spierpijn. Dus woensdag (ik moet even een paar dagen bijkomen) ga ik denk ik weer een rondje lopen. En volgende week ga ik me ook eens in het zwembad storten, dan ga ik met Jojo mee aquajoggen/aquarobicen. Eens kijken of me dat bevalt.

Oja, en dat fotorolletje wat ik in mijn auto vond......het was leeg! Dus jullie hoeven gelukkig niet nòg meer foto's te bekijken!!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?