<$BlogRSDUrl$>

zondag, mei 02, 2004

Het weekend is bijna ten einde....:-( 

Een paar drukke dagen achter de rug. Allereerst natuurlijk Koninginnedag. Het was de bedoeling om de avond ervoor al eventjes de stad in te gaan, maar eerst even borrelen bij Joy. Gabbertje was er ook. Eerst was het plan om in de stad wat te gaan eten, maar we hebben besloten om maar even een Indische rijsstafel te bestellen. Die was weer erg lekker (hmmm...gebakken banaan, jammie), maar op de een of andere manier viel het allemaal niet zo goed in mijn maag....:-( Ik heb besloten om dus ook niet mee te gaan de stad. Ik heb Joy en Gabbertje afgezet en ben toen naar huis gegaan. 20 minuten na thuiskomst hing ik boven het toilet....:-( en ik had maar 1,5 wijntje gehad. Gelukkig voelde ik me na een nachtje rust weer helemaal opgeknapt voor Q-day!!!!!

Lekker relaxed gedaan en rond een uurtje op 1 naar Joy en Gabbertje gereden en vandaar met de tram de stad in. Vanaf het Leids op ons dooie akkertje naar de Jordaan geslenterd. Het was echt supergezellig en het weer was natuurlijk helemaal super en het was weer een Koninginnedag als vanouds. Erg gezellig! Genoten van de mensen, het weer en natuurlijk mocht de nodige drank ook niet ontbreken.....:-) En geen last van mijn maag, gelukkig...hahahahah

Oja, gisteren nog even naar de kapper geweest...was nl. erg nodig. Inmiddels zit ik hier met een nieuw kleurtje in mijn haar, is er toch wel een aardig stukje van mijn haar af, en.....ik heb highlights in mijn haar.... Dat laatste was wel even wennen, maar na 24 uur begint dat langzaam te komen. En daarna ben ik naar Rotterdam gegaan, naar vriendin J. Zij had een vriend over uit Ierland en met nog een paar andere vrienden zijn we gezellig gaan eten bij Opa en daarna nog even ergens wezen borrelen (de naam van die tent ben ik alleen vergeten). Het was erg gezellig. Tijdens het eten ontzettend gelachen, alleen was het meer dameshumor dan herenhumor, want de heren vonden het iets minder grappig. Waarschijnlijk omdat zij het onderwerp van onze humor waren....hahahahaha.

En inmiddels is het alweer zondag....vandaag uitermate weinig gedaan, behalve bijkomen van de afgelopen dagen....:-)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?