<$BlogRSDUrl$>

donderdag, mei 20, 2004

Ben ik weer.....! 

Nee, ik was niet op vakantie de afgelopen weken. Was het maar zo! Nee, ik heb de afgelopen periode gewoon gewerkt. Niet echt veel bijzonders meegemaakt of gedaan, gewoon gewerkt. Gelukkig heb ik geen rotbaan, maar juist het tegenovergestelde. En het leuke is, gisteren heb ik samen met mijn manager één en ander in gang gezet om mijn contractsomzetting (van uitzend naar het bedrijf) te realiseren. Ja, het is ongelooflijk maar ze willen mij nog steeds houden....:-). En ik had al een loonsverhoging gehad (na 2,5 maand!!!!!!) en daarbij komt ook nog dat het zelfs mogelijk is om de vakantiedagen die ik nu opbouw via het uitzendbureau mee te nemen. Dat heb ik nl. liever dan dat ze worden uitbetaald.

Dus met een beetje geluk kan Luusje ergens in het najaar weer 3 weekjes haar rugzakje (de inhoud wordt ieder jaar weer minder) gaan pakken en weer een of andere verre bestemming gaan ontdekken.....(Zeg Gabbertje...hoe is het weer in Argentinië in okt/nov/dec...hahahahaha). Wordt het weer Afrika, duiken in Egypte of op safari in Oeganda of trek ik weer naar Azië? Gut wat een luxe probleem zeg!

Een ander 'probleem' doet zich wat sneller voor, maar gelukkig is dat ook allemaal weer op te lossen. Mijn auto lease ik momenteel nog via mijn vorige werkgever en dat contract loopt één dezer dagen af, maar gelukkig kan ik 'm houden, met dank aan de bank en mijn huidige werkgever! Het is nl. een pokkenend fietsen naar mijn werk en van het openbaar vervoer word ik nog steeds niet echt vrolijk, dus een auto'tje is dan toch wel erg fijn (ook voor de boodschappen).

Zo, luitjes, hier moeten jullie het voorlopig weer even mee doen. Luusje gaat een beetje haar huisje opruimen (moet ook weer eens gebeuren) en ik ga kijken of ik moed kan verzamelen om weer eens te beginnen met hardlopen (hoewel dat in mijn geval nooit echt hard gaat...:-) om weer eens een beetje conditie op te gaan bouwen.

Volgende week ook een korte werkweek voor mij; donderdag en vrijdag lekker vrij! Waarom? Yasemin, een Zwitserse die ik in Sihanoukville in Cambodja heb leren kennen komt volgende week donderdag naar Nederland toe. Ze heeft hier familie wonen in het zuiden des lands, maar ze blijft eerst in Amsterdam. Ze komt gezellig bij mij crashen en heeft beloofd haar foto album mee te nemen. Ik moet eens opschieten met die van mij; op de een of andere manier kan ik me er niet toe zetten die laatste 20 foto's in te plakken....

Tot later!

oja, gevonden in mijn auto nadat ik 'm even naar de garage had gebracht voor het verhelpen (onder garantie hihihi) van een nogal irritante kraak, een fotorolletje, vol, met 36 opnamen.....shit het zal toch niet zo zijn, dat dit nog foto's zijn van Thailand en Cambodja! Leuk als je je foto album zo goed als af hebt.....:-(

This page is powered by Blogger. Isn't yours?