<$BlogRSDUrl$>

zondag, april 11, 2004

Verwenweekend! 

Zo, een lekker lang weekend. En één van de dingen waar ik dan zo ontzettend van kan genieten is wakker worden zonder wekker, en dat 3 hele dagen lang. Heerlijk gewoon. Gisteren dan ook heerlijk uitgeslapen en daarna even naar het winkelcentrum gereden. Mijn laarzen moesten nieuwe hakken, dus die heb ik even weggebracht en daarna even een paar winkels ingedoken, want ik had besloten dat ik mezelf wel eens mocht trakteren op een nieuwe outfit. Eerst even bij de H&M binnen gelopen. Ik weet niet waarom ik het blijf proberen daar, waarschijnlijk omdat het wat goedkoper is, maar ik kan het daar echt nooit vinden. Ze hebben nooit dingen in mijn maat, en als ze het al hebben staat het echt als een vlag op een modderschuit. En heel veel van dat synthetische spul en dat vind ik nou niet echt prettig dragen. Daar was ik dus snel weer weg. Toen maar even bij Didi naar binnen gelopen en daar hadden ze echt leuke dingen zeg! En ook het personeel daar was bijzonder behulpzaam (in tegenstelling tot sommige andere zaken) en ik kreeg ook nog een kopje koffie aangeboden zelfs. Een hele verademing om daar kleding te passen terwijl het personeel nu eens niet met zo'n ongeïnteresseerde blik, al kauwgom kauwend in de winkel staat en een diepe zucht slaken als je ze vraagt of ze een broek of truitje ook in een andere kleur of maat hebben. Uiteindelijk heb ik wel 15 verschillende dingen aangehad, maar ben ik na 1,5 uur passen de deur uitgelopen met een nieuwe outfit, zwarte pofbroek, hemdje met kraalrandje en een roze vestje en een kettinkje. Toen nog een paar boodschapjes gedaan en mijn laarzen weer opgehaald en daarna nog even naar de Media Markt gereden en daar een DVD-speler gekocht voor 50 Euro. Tja, soms moet je jezelf eens verwennen en dit was zo'n weekend.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?