<$BlogRSDUrl$>

woensdag, april 07, 2004

Druk, druk, druk.... 

Vreemd. Ik heb al bijna een week niet gelogd en ik heb meer bezoekers dan wanneer ik wel log! Maarja, nu kladder ik hier weer iets neer, dus zal mijn log wel weer massaal worden genegeerd...hahahahaha.

Helaas heb ik eigenlijk weinig te vertellen, behalve dan dat het tot nu toe een vrij drukke week is qua werk. Maandag een meeting gehad die om 11 uur begon en pas om 7 uur (!) was afgelopen. Je begrijpt het...ik was behoorlijk gaar. Maar tijdens die meeting werd mij nogmaals bevestigd dat ik als straks mijn contract via het uitzendbureau afloopt, ik daar in dienst kan blijven. Er worden nl. op de afdeling wat wijzigingen doorgevoerd en in het nieuwe organisatieschema prijkte mijn naam ook! Toch prettig om te weten dat ik eind juni niet weer op banenjacht hoef.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?