<$BlogRSDUrl$>

woensdag, april 28, 2004

De afgelopen week! 

En wat is er de afgelopen dagen allemaal gebeurd? Niet veel bijzonders eigenlijk...of toch......

Ik lag afgelopen vrijdag een groot deel van de dag op bed. Oorzaak: een spastische darm. Ja, ik weet het...ik had me ook wel iets leukers voorgesteld met het mooie weer. Nouja, had ik maar geen wit brood moeten eten.

De finale van Idols gaat tussen Maud en Boris. En wie denk jij dat er gaat winnen?

Mabel heeft Friso eindelijk "gestrikt" en met haar jurk maakte ze dat nog eens extra duidelijk (persoonlijk vond ik het echt een verschrikkelijke jurk, maarja, smaken verschillen, maar dat zegt meer over de smaak van Mabel dan over die van mij...hahahahaha)!

Oja...verrassing! Ik werk nog voor het uitzendbureau, maar ik heb nu al een loonsverhoging gekregen. Een leuke en zeker geen onaangename verrassing. Joeppie!

Helaas lag vandaag de huurverhoging ook weer op de deurmat....;-(

Afgelopen weekend was ik bij mijn vriendin M en haar dochtertje, zo'n lekker dreumes van een paar turfen hoog, had bedacht dat ze een tongpiercing wil! (Ze had nl. een videoclip van de Venga Boys gezien en een van die zangers heeft blijkbaar ook een tongpiercing!)

En weet je wat lastig is. Heel erg veel zin hebben in een glas melk en geen melk in huis hebben.

Oja, en Koninginnedag staat weer voor de deur....weer lekker wodka drinken in de Jordaan. Vorig jaar heb ik helaas moeten overslaan, want toen was ik ziek...maar dit jaar ga ik er weer voor.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?