<$BlogRSDUrl$>

donderdag, april 01, 2004

Ben ik weer! 

Zo daar ben ik weer. Het is even rustig geweest, maarja als je belabberd in je bedje ligt of op de bank hangt, en er is weinig verandering in die situatie dan valt er niet echt bijster veel te melden. Inmiddels ben ik weer aan het werk, maar of ik nu ineens bijzonder veel te melden heb......

Enfin, deze week ben ik dus weer begonnen. En momenteel is het voor mij wat drukker dan normaal want mijn collega kwam van de week met de melding dat ze er even een weekje tussenuit gaat. Leuk als je dat 1 dag van te voren te horen krijgt. Nouja, ik red me wel. Dat moet ook wel, want de werkoverdracht bestond uit niet veel meer dan een een map die op mijn bureau werd gelegd (en daar wordt absoluut nog een keer over gesproken!). Gelukkig kan ik het allemaal aardig bolwerken. Het is wel wat rommeliger en ik heb meer telefoon, maar ik ben redelijk bij!

Oja, voor ik het vergeet....afgelopen zaterdag met mijn zusje en haar man en mijn vader een hapje wezen eten bij Quartier Latin in Amsterdam. Erg lekker gegeten daar en daarna zijn we (behalve mijn vader) nog naar Mayumana geweest in de Theaterfabriek. Vorig jaar heb ik een voorstelling van ze gezien in het Beatrixtheater in Utrecht, maar ik moet zeggen, in de Theaterfabriek komen ze veel beter tot hun recht. Echt een aanrader, dus als je nog kaartjes kan scoren.....doen!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?