<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, maart 13, 2004

lekker...weekend! 

Zo, hè, he! Weekend. Ik weet niet wat het is, maar na deze week was ik gewoon echt toe aan weekend. Niet omdat ik nog een belachelijk drukke week heb gehad, want dat was niet echt het geval, maar ik was gewoon erg moe. Zou ik een sluimerend griepje onder de leden hebben? Ik hoop het niet! In ieder geval heb ik vanmorgen lekker uitgeslapen en inmiddels zit ik dus fris en fruitig achter mijn pc. Gelukkig besloot mijn bovenbuurvrouw pas ruzie te gaan zoeken met volgens mij haar zoon, toen ik al wakker was. Ik weet niet wat het is, maar de laatste paar weken is het om de haverklap raak tussen die twee. Nouja, zolang ze mij niet storen in mijn o zo nodige nachtrust. Zo nog even lekker een bakkie thee of koffie nemen, ondertussen mijn haar laten drogen en dan ga ik even een paar boodschapjes halen. Echt veel heb ik niet nodig, maar ik heb morgen een kinderverjaardag en ik wil dus nog even een kado'tje voor die kleine kopen. Ook ga ik zo nog even het resultaat van het middagje verfkliederen op keramiek ophalen. Dus een deel van de middag ben ik wel zoet.....

This page is powered by Blogger. Isn't yours?