<$BlogRSDUrl$>

woensdag, maart 17, 2004

In the pocket! 

Ondanks dat ik me vandaag niet helemaal jofeltjes voel (zou ik een griepje onder de leden hebben) kreeg ik vandaag toch maar even een mooie opsteker. Ik had vorige week een meeting waar ook de directeur bijzat (die zit er normaal gesproken nooit bij) en daarvoor moest ik de notulen verzorgen (nou niet meteen mijn meest favoriete klusje). Nu wil ik notulen altijd zo snel mogelijk uitwerken en rondsturen en dat had ik dus gedaan. Kreeg ik vandaag zowel via de mail als persoonlijk een complimentje voor mijn notulen en voor de snelheid waarmee ze uitgewerkt waren. Zo die heb ik dus mooi in the pocket..... En nu ga ik naar bed, want ik voel me zoals gezegd, niet helemaal geweldig. Maar, ik heb wel weer warm water!!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?