<$BlogRSDUrl$>

zondag, maart 07, 2004

Duf 

Ik word oud! Gut wat kan een mens zich duf voelen na een avondje uit. Dat is dat oude lijf van mij niet echt meer gewend. Zoals eerder geschreven zou ik met S in de stad een hapje gaan eten. We zijn beland bij een Frans Bistro'tje met live muziek en daar hebben we erg lekker gegeten. Vooral de koffie (met Tia Maria) na het eten was bijzonder lekker! Daarna zijn we nog even naar de 3 Gezusters op het Rembrandtsplein gegaan en daar nog een paar oude collega's tegen het lijf gelopen. Rond een uur of 3 weer richting huis gegaan. Nu kan ik nooit dan meteen naar bed toe gaan; ik moet altijd nog even zitten, even wat drinken en ik had nog wat op de video (CSI) staan, dus uiteindelijk ben ik pas tegen half 5 (!) naar mijn bedje gegaan. Maar dan word je de volgende ochtend wakker en dan voel je je echt een dweil! Gelukkig heb ik een lekker warme douche en daar heb ik dan ook lekker lang onder gestaan!!!!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?