<$BlogRSDUrl$>

maandag, maart 08, 2004

De kop eraf.... 

Zo, de eerste dag van de werkweek zit er weer op. Helaas merk ik wel dat het zaterdagavond erg laat is geworden, maar hopelijk is dat tegen woensdag (!) over. Inmiddels zijn de heren ook allemaal weer terug uit het buitenland en dat gaf wel weer wat extra werk, maar wel leuk. Ook heb ik nu meer duidelijkheid gekregen omtrent mijn taken; de taakverdeling voor de andere assistent en mijzelf is nu duidelijk en dat werkt wel zo prettig. Vandaag kon/moest ik wel wat eerder weg van mijn werk, want ik moest nog even naar de tandarts vanwege mijn wortelkanaalbehandeling. Helaas was ik te laat weggegaan, maar gelukkig voor mij was ze uitgelopen en toen ik uiteindelijk aankwam, was de patient voor mij net klaar (over timing gesproken). Met mij is ze nog wel even bezig geweest. Tijdens mijn wortelkanaalbehandeling had ik al aangegeven dat ik van een andere kies ook last had. Daar heeft ze vandaag ook nog even naar gekeken en deze ook maar meteen behandeld; oude vulling eruit, nieuwe erin. Enfin, ze was weer een kleine anderhalf uur zoet met mij. Inmiddels zit ik met een nog verdoofde wang/neus op de bank. Ik ga zodirect proberen om een kop thee te drinken, maar ik ben bang dat ik op zoek moet naar een rietje om te voorkomen dat alle thee via mijn verdoofde rechter mondhoek weer vrolijk naar buiten loopt....

This page is powered by Blogger. Isn't yours?