<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, maart 06, 2004

De afgelopen week..... 

Zo, een hele week is het rustig geweest op het log. Vandaar dat het weer eens hoog tijd werd voor een update. En wat heb ik de afgelopen week allemaal gedaan. Nou niet echt bijzonder veel. Een groot deel van de maandag t/m de vrijdag heb ik doorgebracht op mijn werk en omdat de heren managers in het buitenland zitten, heb ik dus mooi wat klusjes kunnen afmaken waar ik de volgende week (als het hele spul weer terug is) vast geen tijd voor ga krijgen). Het leuke van mijn werk is dat je zo af en toe ook films mag kijken voordat ze in de bioscoop komen. Zo heb ik deze week mogen genieten van Hidalgo en Starsky & Hutch. Erg leuk om de tijd op je werk mee door te komen....;-)

Donderdagavond ben ik na mijn werk naar vriendin D gegaan; daar was ik nl. al een hele tijd niet meer geweest en daar heb ik erg lekker gegeten (ik moet nog even het receptje van die pastasaus hebben!) en we hebben weer even lekker bijgekletst. Echt vroeg was ik die avond dus niet thuis, maar om 12 uur lag ik in mijn bedje. Helaas was de rust van erg korte duur want mijn bovenbuurvrouw had ruzie met haar man, vriend of zoon. Een hoop gegil en geschreeuw en boos heen en weer geloop boven mijn hoofd wat het in slaap vallen dan niet echt gemakkelijk maakt. En weet je, ik ga nu niet midden in de nacht aanbellen om te vragen of het even rustiger kan. Je weet maar nooit of ze hun boosheid dan niet misschien op jou gaan botvieren. Enfin, rond half 2 was de herrie echt over, maar helaas met als resultaat dat ik me de volgende ochtend een dweil voelde. Gelukkig had ik qua werk niet de meest belangrijke dingen te doen, maar ik was blij toen ik gisteren naar huis kon en op de bank kon ploffen.

En verder? Het GAK heeft eindelijk (op 5 maart!!!!) het restantje ww-uitkering over de laatste 2 weken van januari (!) uitgekeerd. En bij het uitzendbureau waren de briefjes naar het verkeerde kantoor gestuurd, zodat mijn salaris tot op heden nog niet is overgemaakt. Pffff, wat is dat toch elke keer, raken ze bij het GAK mijn werkbriefjes niet kwijt dan doen ze dat bij het uitzendbureau wel. Ik hoop dat het in maart nu allemaal een keer geregeld is. Maar nu is het weekend. De boodschappen zijn inmiddels in huis, het huis is zo goed als aan kant en vanavond ga ik met oud-collega'tje S de stad in om een hapje te gaan eten en ook weer eens lekker bij te kletsen, want dat is alweer een hele tijd geleden.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?