<$BlogRSDUrl$>

donderdag, februari 05, 2004

Wennen 

Het is wel weer even wennen hoor om weer in het werkritme te komen, maar het begint inmiddels te komen. Qua werk bevalt het mij nog steeds. Maarja, wat weet ik nu eigenlijk na 4 dagen werken. Ik heb een vaag vermoeden hoe de telefoon werkt (maar het antwoordapparaat op dat ding afluisteren is nog steeds niet mogelijk), verder is het natuurlijk vermoeiend om al je collega's te leren kennen en al helemaal om daarnaast ook nog eens te onthouden wat ze doen. Maar elke dag komen er weer een paar namen bij. In grote lijnen is wel duidelijk wat mijn werkzaamheden zullen gaan worden, alleen qua details is het nog een grote onoverzichtelijke en ondoorgrondelijke brij! Maar we houden gewoon stug vol en gaan er gewoon tegenaan. Leuke dingen van het werk zijn er natuurlijk ook hoor. Zo heb ik van de week al een tekenfilmpje mogen kijken in het kader van produktkennis. Lekker 1,5 half uur onderuit gezakt in echte bioscoopstoelen genieten en vooral lachen bij Brother Bear, en dat in de baas zijn tijd!

En verder....verder heb ik deze week mijn Padi (duik)pasje binnengekregen. Ik had toen ik mijn duikcertificaat had gehaald al een tijdelijk pasje gekregen, maar nu heb ik dus mijn definitieve pasje ontvangen (helemaal vanuit Australiƫ) en voorzien van een o zo geweldige pasfoto....

Verder kook ik deze week helemaal niet. Ik heb nl. de afgelopen weken als ik gekookt had elke keer een paar porties in de vriezer gestopt. Dat komt nu wel goed uit, want zo'n eerste week bij een nieuwe werkgever kost een hoop energie en ik hoef nu dus even geen energie te steken in boodschappen doen en eten koken.

Verder...heb ik niet zo veel puf om dingen te ondernemen en de deur uit te gaan. Gelukkig had ik mijn agenda al lekker leeg gehouden deze week enne......een paar avondjes lekker voor de buis hangen is best wel eens lekker. Zeker met dit weer, en trouwens ER komt vanavond weer op tv, dus dat is echt een straf!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?