<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, februari 14, 2004

Weekend! 

Vandaag is het dus weer Valentijnsdag. Een dag waarop mensen iemand die ze erg leuk vinden op anonieme wijze laten weten door middel van een kaartje of een bloemetje dat ze die persoon ook erg leuk vinden. Alleen omdat dat anoniem gebeurt heeft de ontvanger van het bloemetje of kaartje dan ook geen idee of misschien een vermoeden van wie het afkomstig is. Alleen doordat die dag de afgelopen jaren alleen maar commerciƫler wordt, lijkt het er meer op alsof je, in geval je een relatie hebt, je partner eens leuk in het zonnetje moet zetten in plaats van anoniem iemand laten weten dat je hem of haar heel erg leuk vind. En zoals ieder jaar ligt er in mijn brievenbus alleen maar een stapeltje rekeningen en staat er al helemaal geen bloemist voor mijn deur met een boeketje bloemen zonder kaartje. En weet je wat het meest idiote van zo'n dag is? Heb je toevallig een vriendje/scharrel of wat dan ook rond Valentijnsdag dan vraagt niemand je of je iets hebt gehad, maar als je dan toevallig single bent, dan juist vragen ze je dat. Dat begon vanmorgen al. Ik ga de deur uit want ik had een afspraak bij de kapper en ik kom in de lift een buurman tegen en die vraagt meteen of ik al wat leuks had gehad. Nee, dus! Bij de kapper, hetzelfde verhaal: 'En? Heb je nog een leuke kaart gehad voor Valentijn? En wederom was het antwoord: Nee! Conclusie: ik heb dus blijkbaar geen stille aanbidder...punt!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?