<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, februari 21, 2004

Naweëen 

Leuk hoor zo'n wortelkanaalbehandeling; ik heb er nog wat 'naweëen' van, want af en toe is het nog best gevoelig. Laat ik het zo zeggen: zo'n hele harde groene appel eten is momenteel niet echt fijn. Thank God for Iboprufen....:-) Maar gelukkig wordt het al wat minder. Wat ook zo leuk was van die hele behandeling was de rekening. Die lag vanmorgen nl. in mijn bus en bedraagt een slordige € 200,- (dat boortje wat is afgebroken en is blijven zitten was zeker erg duur)!!! Erg fijn! Nouja, ik krijg het grootste gedeelte wel weer terug van de verzekering, maar toch...ik moet het wel eerst even ophoesten.

Enfin, vandaag even aan het shoppen geweest want Jojo viert morgen haar verjaardag met een borrel en met lege handjes aankomen gaat natuurlijk niet. Maar toen ik zo'n beetje aan het rondshoppen was, kwam ik langs een heel leuk winkeltje waar ze opheffingsuitverkoop hadden en daar heb ik 3 dezelfde klokken gekocht! 3? Ja 3, en nog precies dezelfde ook. Waarom? Nou, omdat ik van plan ben om mijn slaapkamer een beetje op te leuken en onderdeel daarvan is een vlak boven mijn bed schilderen en daarin 3 klokken ophangen met van die bordjes eronder met Amsterdam, Bangkok en ..??... (ik wil New York doen, maar daar ben ik nog nooit geweest), anders wordt het kiezen uit Dublin, Hanoi, Phnom Penh, Pretoria, Victoria Valls, Los Angelos of San Francisco. Ik was helemaal niet van plan om nu al klokken te kopen, maar ze waren echt gigantisch afgeprijsd. Normaal kostte één klok €49,95 en nu heb ik ze alle drie voor net geen € 39,-. Voorlopig zullen ze nog wel eventjes in de doos blijven, maar tegen de tijd dat operatie slaapkamermetamorfose begint, dan heb ik in ieder geval al vast klokken (en ik heb ook al een lamp!).

Oja, ik heb ook een kadootje gevonden, maar wat dat ik ga ik niet zeggen, want Jo komt hier regelmatig lezen.....:-)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?