<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, februari 10, 2004

Lachen als een boer(in) met kiespijn.... 

Vanmorgen had ik weer mijn halfjaarlijkse controle bij de tandarts. Ik was iets te laat, maar ze (ja ik heb een vrouwelijke tandarts) was toch iets uitgelopen, dus eigenlijk was ik mooi op tijd. Ik had gelukkig geen gaatjes, maar aangezien ik bij een voortand een wat zeurderige pijn voelde heeft ze even een foto gemaakt van die tand. Ook heeft ze nog even zo'n testje gedaan waarbij je dus zo'n ijskoud watje op je tand of kies krijgt. Zo, dat voelde ik wel, ik zat zowat tegen het plafond. Alleen op de tand waar het een beetje zeurt, gebeurde er dus helemaal niets. Mijn tandarts vermoedde dan ook dat ik een wortelontsteking zou hebben. Maar dat kon ze pas met zekerheid zeggen als de foto was ontwikkeld en dan zou ze mij even bellen.

Halverwege de ochtend werd ik gebeld; en ja hoor, ik heb dus inderdaad een wortelontsteking en helaas moet ik dus een wortelkanaalbehandeling ondergaan. Joepie! Echt iets om je op te verheugen dus (niet)! Maarja, beter de behandeling ondergaan dan dat het straks helemaal ontstoken is en ik verga van de pijn. De afspraak staat voor 8 maart a.s. en nu maar hopen dat het tot die tijd rustig blijft met die tand.....

This page is powered by Blogger. Isn't yours?