<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, februari 07, 2004

I've got the power (not!!) 

Jeetje zeg. Ik zit al weer helemaal in het ritme van werken, want ook op zaterdag word ik ineens spontaan om half 8 wakker.....uh... hallo, het is zaterdag, dus er mag worden uitgeslapen hoor! Maar nee hoor, ik was klaar wakker. Dan maar gewoon lekker douchen en daarna een even wat ontbijten. Inmiddels was het 9 uur en ik vond het een briljant plan van mijzelf om dus vroeg boodschappen te gaan doen, zodat er dus geen wachttijden zijn voor een boodschappenkar, er geen rijen staan bij de weegschalen op de groenteafdeling en de rijen bij de kassa's niet al te lang zijn. Wat dat betreft verliep het allemaal prima; ik had meteen een kar, hoefde niet te wachten om mijn groenten eens af te kunnen wegen en was ook vrij snel bij de kassa aan de beurt. Alleen toen ik naar buiten liep, was het echt noodweer. Het kwam met bakken uit de hemel en het was nog koud ook. Gatver. Tegen de tijd dat ik met mijn boodschappen bij mijn auto'tje was, was ik half doorweekt en plakte mijn haar erg charmant tegen mijn gezicht.

Nadat ik mijn boodschapjes thuis had gedropt ben ik even naar het andere winkelcentrum gegaan en daar even naar de Xenos gegaan want ik had besloten dat het, na 5 jaar een lamploze slaapkamer gehad, tijd werd voor zo'n rijstpapieren bollamp. En ja, hoor. Voor nog geen 3 euro heb ik dus zo'n ding gekocht. Thuisgekomen even de stroom van de groep afgegooid (want ik ben nog niet toe aan een nieuwe haarcoupe) en het lampje opgehangen en daarna weer naar de meterkast gelopen om de stroom er weer op te gooien. Alleen, toen gebeurde er dus helemaal niets. De knop nog een keer aan en uit gedaan. Maar nee hoor, de lamp ging niet aan en na nog eens wat beter te hebben rondgekeken, bleken ook mijn wekker, lampen, verwarmingsthermostaat, etc. het niet te doen. No power dus! Uh...ja, dat is dus wel lastig. Dus maar even de verhuurder gebeld, en als het goed is komt er vanavond nog een elektriciƫn langs om dit probleempje op te lossen. Ik denk dat ik tot die tijd, maar even een kaarsje in het toilet ga zetten.....

This page is powered by Blogger. Isn't yours?