<$BlogRSDUrl$>

maandag, februari 02, 2004

De kop is eraf..... 

Zo, mijn eerste dagje bij mijn nieuwe job zit erop. En ik moet zeggen. Het viel mij niet tegen. Nu heb ik zo'n instelling dat de eerste tijd bij een nieuwe werkgever het nooit echt leuk is; je kent de mensen niet, je kent het bedrijf niet, je moet het produkt leren kennen, etc., etc. Ik voel me dus een beetje dommig; niet omdat ik dom ben, maar gewoon omdat ik helemaal niets weet van het bedrijf en mijn werkzaamheden. Gelukkig ben ik wel zo dat ik mijn waffeltje opentrek op het moment dat ik iets niet weet. En ik moet zeggen, ik vond het heerlijk om weer aan het werk te zijn. Het is natuurlijk al een tijdje geleden, dus het is wel weer erg lekker om bezig te zijn en mijn hersens te gebruiken! Een aantal van de collega's waarmee ik direct te maken heb, heb ik inmiddels ontmoet; de overige 80 nog niet....hahahaha, dat zal binnenkort wel gebeuren.....

This page is powered by Blogger. Isn't yours?