<$BlogRSDUrl$>

maandag, januari 05, 2004

Vermoeiend......zucht 

Ik word hier zo moe van......Ik probeer nl. al de hele morgen mijn contactpersoon bij het GAK te pakken te krijgen. Het algemene nummer wordt in zijn geheel niet beantwoord; het doorkiesnummer is steeds in gesprek. Krijg ik eindelijk iemand aan de telefoon (die overigens niet bijster intelligent was) en die verteld dat ik een ander nummer moet bellen (want ze was te dom om me te kunnen doorverbinden) en natuurlijk werd er op dat andere nummer niet opgenomen. Hier word ik dus erg moe van.....zucht.....

11.50 uur: poging 14. Oeps, er wordt opgenomen! Maar nu blijk ik weer op de verkeerde afdeling te zitten (wat een zooitje daar bij het GAK zeg en afschuiven zijn ze erg goed in daar!). Uiteindelijk krijg ik het nummer van de chef van de afdeling, aangezien mijn contactpersoon haar telefoon niet beantwoordt. Helaas kan de chef mij ook niet helpen (die schuift het nl. weer door naar mijn contactpersoon), maar hij kan er wel voor zorgen dat ik word teruggebeld; ja, ja. Eerst zien, dan geloven. Ik verwacht niet dat dat vandaag nog zal zijn.

14.10 uur: De telefoon gaat. En zowaar het is mijn contactpersoon bij het Gak. Ze meldt mij dat mijn werkbriefje over de periode t/m 23 november (!), wat ik op 19 december heb opgestuurd, nog steeds niet is uitbetaald, omdat het briefje zoek blijkt te zijn. Ze heeft mijn dossier ook niet, want dat ligt ook weer op een andere afdeling. Ja, das lekker dan. Maar of ik maar even wil langs komen om een nieuw briefje in te vullen. Ja, ik ben gekke Gerritje niet! Daar weer heen rijden, parkeerplek zoeken (tegen zo'n leuk parkeertarief), en dan daar natuurlijk 3 kwartier moeten wachten voordat je eindelijk 5 regeltjes op een formuliertje mag gaan invullen. En nee, e-mailen kon niet! Laat ze het maar lekker opsturen en dan kan ze meteen de briefjes voor de periode 24 november t/m 21 december (!) en 22 december t/m 18 januari opsturen. Dat gaat ze nu dus ook doen en als het goed is (tja, het is en blijft het Gak), dan heb ik een en ander morgen of overmorgen in huis en kan ik alles weer opnieuw invullen en opsturen! Pfff....zoals al eerder gezegd.....erg vermoeiend!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?