<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, januari 10, 2004

Twijfel..... 

Gisterenmiddag heb ik mijn 2e gesprek gehad bij het bedrijf in De Meern. Even een voorgesprekje met de HR manager en daarna een gesprek met de Managing Director van het bedrijf. Beide gesprekken verliepen heel goed en prettig en ook het geboden salaris en de secondaire arbeidsvoorwaarden zijn absoluut prima in orde. Maar ik twijfel. Ik twijfel heel erg. Of ik het bedrijf wel bij mij vind passen, of het wel een goed idee is om in de regio Utrecht te gaan werken, of ik uiteindelijk wel in mijn eentje op een kantoor wil zitten, etc.

Na het gesprek in De Meern had ik ook nog een intakegesprek met een ander wervings- en selectiebureau. We hadden afgesproken in een restaurant in Hoog Catharijne (omdat het bureau zelf in ergens in Brabant zit en ik toch vlak bij Utrecht zat). Dit ging om een functie bij een grote zakelijke kledingketen in de Haarlemmermeer. Heel leuk gesprek en de functie lijkt me ook erg leuk. Het gesprek verliep heel prettig en ik word voorgesteld bij dat bedrijf.

Toen ik uit Utrecht wegreed werd ik gebeld door het bureau met de mededeling dat het bedrijf in De Meern de keuze op mij heeft laten vallen. Jeetje, dat had ik niet verwacht, dat ze mij zouden aannemen. Het bleek te gaan tussen mij en een ander (ik dacht dat het nog tussen 4 kandidaten ging). Ze wilde ook meteen weten of ik het zou doen. Nu had ik tijdens het gesprek al aangegeven dat ik nog een paar andere dingen had lopen en daar had die HR manager alle begrip voor. Alleen het uitzendbureau wil uiterlijk maandagmorgen van mij weten of ik het doe, ja of nee. Maar ik vrees dat mijn antwoord nee zal zijn. Ondanks een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden, twijfel ik zo. En als ik zo twijfel dan weet ik dat ik het niet moet doen. Vergeet niet, het is de bedoeling dat je een groot deel van je tijd daar gaat doorbrengen en als ik nu al twijfel, dan moet ik het gewoon niet doen. Het is jammer, maar er komen nog wel meer leuke banen!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?