<$BlogRSDUrl$>

woensdag, januari 07, 2004

Sorteren 

Gisterenavond is Jan langsgekomen en heb ik zijn foto's van Thailand gekregen en hij die van mij. Was wel weer even leuk om 'm te zien en even lekker te kletsen over Thailand en natuurlijk om zijn foto's te bekijken! Dus nu heb ik ze allemaal en kan het sorteren gaan beginnen. Welke foto's gaan de selectie overleven en komen in het album terecht en welke foto's verdwijnen naar de schoenendoos of belanden uiteindelijk in de prullenbak. En ik wil ook nog wat foto's vergroot laten afdrukken. Ik ben er in ieder geval lekker zoet mee.

Gisteren ben ik trouwens ook nog even bij het uitzendbureau langsgeweest voor een bijpraatgesprek. Was erg gezellig en ze hadden ook een hele leuke vacature bij een bedrijf in Amsterdam, waar ik door hun zal worden voorgesteld. Hopelijk hoor ik daar deze week meer over. Ik sta bij een paar bureau's ingeschreven en vanmorgen belde een ander bureau met de mededeling dat de baan bij een autoleasemaatschappij even on hold staat. Het bedrijf had al een aantal kandidaten geselecteerd en wilde er niet nog eentje bij. Dom van dat bedrijf!...:-) Maar...we zoeken rustig verder!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?