<$BlogRSDUrl$>

vrijdag, januari 09, 2004

Sollicitatiegesprek 

Vanmiddag heb ik mijn 2e gesprek bij het bedrijf in De Meern. Net als bij het eerste gesprek voel ik me helemaal niet zenuwachtig, ik zie wel hoe het zal gaan. Ik blijf gewoon mezelf. Daarna heb ik in Utrecht een intakegesprek met een ander bureau wat mij heeft benaderd voor een baan bij een grote kledingketen. Het wordt dus een middagje verblijven in het Utrechtse land. Hoe het allemaal zal gaan, tja, dat blijft natuurlijk afwachten, maar ik blijf dus wel bezig. Ik ben ook niet van plan over een nacht ijs te gaan en al helemaal niet van plan om overhaast een beslissing te nemen over een baan. Mijn doel is om een leuke baan te vinden en niet de eerste baan te nemen die voorbij komt. Trouwens, sec gezien is dit pas de 3e maand dat ik gebruik maar van WW (waar ik overigens 1,5 jaar gebruik van zou kunnen maken) en daar heb ik zelf zo'n 15 jaar voor betaald! Ik neem dus mijn tijd en als iemand daar problemen mee heeft.....jammer dan!

En wat betreft de perikelen met het GAK; ik heb zowaar gisteren mijn werkbriefjes per post gekregen en die zijn (natuurlijk wel ingevuld en ondertekend) meteen weer teruggestuurd. En nou maar afwachten of ze ze deze keer niet kwijtraken. Ik ga maandag maar even bellen (pfff....ik word al moe bij het idee) om te kijken of een en ander inderdaad is binnengekomen.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?