<$BlogRSDUrl$>

woensdag, januari 21, 2004

K****bank! 

Ik wilde al van bank gaan veranderen, maar na vandaag ben ik er nog meer van overtuigd dat de service bij de Rabobank ernstig te wensen overlaat. Waarom? Nou, al 1,5 jaar maak ik gebruik van internetbankieren. Nooit problemen mee gehad. Maar vandaag wilde ik even een rekening gaan betalen, maar nu kan ik ineens niet meer inloggen. Dus, de bank maar weer even gebeld en wat blijkt, ze hebben mijn huidige pinpas geblokkeerd. Volgens zeggen van de bank alleen voor wat betreft het internetbankieren, maar ik vraag mij af of dit pasje het ook nog doet als ik geld uit de muur wil halen. Reden voor de blokkade; ik zou al een nieuw pasje moeten hebben ontvangen! Ja, mooi niet dus. Maar ze gaan nu alles weer corrigeren en als ik mijn nieuwe pasjes heb (inclusief nieuwe pincode....joepie!!!) moet ik zelf maar even bellen om het nieuwe pasje te activeren voor internetbankieren. Pff........

This page is powered by Blogger. Isn't yours?