<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, januari 27, 2004

Ik heb een baan!!!!!! 

Ik moet er zelf nog even aan wennen, maar ik heb een baan!!!!! Ik had vandaag 2 sollicitatiegesprekken; één bij een bedrijf wat o.a. vliegtickets verkoopt via internet en één bij een bedrijf wat films distribueert. Van het eerste gesprek had ik het gevoel dat het vooral een hele secretariële baan was en bij het tweede gesprek had ik het gevoel alsof ik thuis kwam. De sfeer daar is heel erg informeel, het is een platte organisatie en het gesprek wat ik daar had met de Director Sales voor wie ik dus ga werken, was erg leuk en erg gezellig zelfs! Na dit gesprek reed ik even naar een vriendin om bij haar een bakkie koffie te doen en toen werd ik onderweg gebeld, dat ik de baan had! Zo snel kan het dus gaan. Ik lever er qua salaris wel iets op in (maar dat is tientjeswerk) vergeleken bij mijn vorige baan, maar het is nog altijd een stuk hoger dan een uitkering! Maandag a.s. ga ik beginnen. Spannend!!!!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?