<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, januari 13, 2004

Helaas..... 

Gisteren heb ik die baan in De Meern laten schieten. Nu zijn er natuurlijk altijd mensen die dan denken; dom, hoe kun je dat nu doen. Maar het voelde gewoon niet helemaal goed, ik stond er niet voor de volle 100% achter. Daarbij moest ik geforceerd gaan beslissen. Ik had contact opgenomen met het uitzendbureau en ik moest per se gisteren uitsluitsel geven. Nog een weekje bedenktijd (om af te wachten hoe het met andere sollicitaties, bij bedrijven in de regio, zou gaan) zat er niet in. Nouja, als ze het zo gaan spelen, dan houdt het op voor mij. Het is een voor mij belangrijke beslissing; het gaat over mijn toekomst en als ik met mijn rug tegen de muur gezet word, dan houdt het op. Ik ga dus gewoon weer verder op zoek naar een leuke baan. Donderdag aanstaande heb ik weer een intakegesprek bij een bureau, dus ik ben in ieder geval lekker bezig; ja...een baan vinden is minstens een parttime job...:-)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?