<$BlogRSDUrl$>

zondag, januari 25, 2004

Afterdate! 

Zondagmiddag en ik zit, inmiddels lekker gedouched, even te genieten van een rustige zondag. En hoe mijn date verlopen is. Tja, wat zal ik er eens over zeggen. Ik had al het vermoeden dat het een type corpsbal was, en dat werd overduidelijk bevestigd door middel van de rode kabeltrui met v-hals en poloshirtje in combinatie met bandplooibroek en instappers (vast met witte sokken!). Maar, uiterlijk zegt niet alles en ik geef iemand het voordeel van de twijfel en dus hup wij naar een Chinees restaurant in Chinatown, Amsterdam. Daar lekker een hapje gegeten. Maar ik kreeg de indruk dat hij zichzelf wel bijzonder interessant vond; praatte veel over zichzelf en vond het blijkbaar leuk om steeds oneliners te maken en dan meteen weer 'Geintje' te roepen. I was not amused. Ook had hij de neiging om altijd alles beter te weten. De mensen die mij een beetje kennen (hij dacht dat hij mij na een uurtje ook wel kon lezen als een open boek!!!!) weten dat ik daar nooit zo gecharmeerd van ben, van dat betweterige gedrag! En hij dacht dat ik het ook wel leuk zou vinden om met hem te bekken! Nou, dacht ik dus niet. Als het nou een superlekker ding was, maar dat was niet het geval en van chemistry tussen hem en mij was al helemaal geen sprake! Het was dus echt zo'n brallende corpsbal! Nouja, dat hebben we ook weer gehad. Of het voor herhaling vatbaar is: Ja, voor wat betreft het restaurantje; nee voor wat betreft de man!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?